Prahu stál audit v jejích divadlech, který má ukázat, kde lze šetřit, 29 milionů korun (Hospodářské noviny 5. 5. 2010). Potřebuje to komentář? Praha podruhé: město chce nalít 50 milionů korun do sebereklamy v televizi, na internetu a v časopisech leteckých společností, aby přilákala turisty a investory. „Je nutné turistický ruch podpořit všemi možnými, dostupnými, známými prostředky, které jsme schopni vymyslet,“ citovaly Lidovky.cz (11. 5.) radního Ondřeje Pechu. Není lepší lákat na něco reálného? Na živou a proměnlivou kulturu? Na nezničený Karlův most? Na město nepřipomínající Disneyland? O unikátní prodejny s matrjoškami a ruskými čepicemi v srdci metropole zřejmě v oné reklamě nepůjde. Těším se, až magistrát představí analýzu, jak se reklama vyplatila, kolik turistů a jak bonitních přilákala. Miluje přece audity.
Příbuzné články
eska2látor 2
Odvolat uměleckého šéfa divadla je ideální o prázdninách. Příští sezona je připravená a v letní letargii si toho málokdo všimne. Tak snad uvažoval ředitel Městského divadla Zlín Antonín Sobek, když se rozloučil s...
eska2látor 3
Veřejnoprávní vícedílná reklama („dokument“) ČT 2 na muzikál (lyrikál) Kudykam ve Státní opeře je počin pro otrlého diváka. Všichni v něm mluví moudře, jsou tak dobří, častěji nejlepší...
eska2látor 1
„Nebylo by pro Brusel rozumnější zabezpečit místo standardizace velikosti sýra stabilní úroveň financování, a tak jednotně podporovat rozvoj kultury v celé EU?“...