Jedním z vrcholů aktivit Shannon Wilhelm, její přítelkyně Mary Bat-Thing (pozdější Dinnah Cancer z gotické skupiny 45 Grave) a dalších umělkyň feminizované losangeleské punkové scény počátku osmdesátých let bylo zformování hudebně-aktivistické Kastrovací jednotky. Její přijetí popsal Craig Lee v punkovém zinu Slush: „Je to už druhá noc, co Kastrovací jednotka vystupuje v hollywoodském Circus Disco. Ze začátku to znělo jako nepravděpodobný vtip. Circus je převážně gay diskotéka navštěvovaná vzmáhajícími se mexickými homosexuály. Jenomže v rámci hledání nových příjmů se Circus rozhodl v místnosti vedle hlavního disko sálu zavést čtvrteční ,Agresivní noc‘ s novovlnnou hudbou. Není potřeba říkat, že se čekala pěkná prdel, protože Kastrovací jednotku všichni brali hlavně jako morbidní vtip: heroinová death kapela ze samých holek, kterým se ani nepodaří začít hrát na své nástroje. Velkým překvapením ale bylo, jak moc se holky od legračního koncertu u Blackieho zlepšily. Homouši z diska je žrali. Skupina se jim líbila… Členky Kastrovací jednotky svým stylem očividně žijou, a tak jsou zároveň zábavné a odstrašující.“
PROTOŽE ŽIVOT V TÉHLE SPOLEČNOSTI JE, PŘI NEJLEPŠÍM, DOKONALE NUDNÝ A PRO ŽÁDNOU ŽENU SPOLEČNOST NENÍ VŮBEC A V ŽÁDNÉM OHLEDU RELEVANTNÍ, JE JEN NA ZODPOVĚDNÝCH, OBČANSKY UVĚDOMĚLÝCH DÍVKÁCH, KTERÉ HLEDAJÍ VZRUŠENÍ, ABY PODRYLY VLÁDU,
ABY PŘEHODNOTILY A PŘEORGANIZOVALY NESMYSLNÝ, ARCHAICKÝ PRÁVNÍ SYSTÉM (A ABY ZAVEDLY ÚČINNĚJŠÍ DONUCOVACÍ METODY),
ABY ZASTAVILY SLEPÉ PŘIJÍMÁNÍ PŘEKROUCENÝCH MEDIÁLNÍCH VZORCŮ CHOVÁNÍ,
ABY PŘEŠKOLILY APATICKÉ ŽENSKÉ LOUTKY, KTERÉ ROZRUŠUJÍ VÝVOJ ŽEN A ZKRESLUJÍ JEJICH OBRAZ…,
A ABY OPRAVILY MUŽE.
Shannon Wilhelm, Mary Bat-Thing, Elissa Bello, Alice Bag, Tiffany Kennedy, Tracy Lea