Fotografie zachycuje veřejnou sochu pojmenovanou Khaledův žebřík, instalovanou před hraničnízdí v Juarezu v roce 2016. Kovový žebřík je vytvořený z různých kusů, které umělec během svénávštěvy na různých místech odebral z hraniční zdi mezi Tijuanou a San Diegem. Autor o svémdíle mluví jako o pomníku globální migraci a vytvořil ho v přímé reakci na tvrdou politiku republikánskéstrany USA a vté době jejího prezidentského kandidáta Donalda Trumpa.
Khaled Jarrar se narodil v Dženínu na Západním břehu Jordánu a v současné době žije a pracujev Ramaláhu. Ve své tvorbě se zabývá vlivem současných bojů o moc na obyčejné lidi a současněse snaží maximalizovat sociální potenciál uměleckých intervencí. Během posledního desetiletívyužil Jarrar téma Palestiny, zejména izraelskou okupaci Západního břehu, jako výchozí bod prorozsáhlejší výzkum vojenských společností, včetně genderových násilných prostorů a vazeb mezihospodářskými a státními mocnostmi a zisku z válečných konfliktů.
Ve svém oceňovaném dokumentu Infiltrátoři z roku 2012, Jarrar podkopává dominující vyprávěnío rovnoprávném, oboustranném konfliktu tím, že zdůrazňuje omezenou mobilitu obyčejnýchPalestinců, kteří nemají přístup k základním věcem, jako je zdravotní péče, vzdělání nebo cestovnídoklady.
Připravili Zbyněk Baladrán a Zuzana Jakalová (Display – sdružení pro výzkum a kolektivní praxi)