eskA2látor 2

Prezidentské volby jsou už dávno za námi. Přesto se na nás z výkladních skříní, oken bytů a plakátovacích ploch stále usmívá roztomilý aristokratický punker Karel Schwarzenberg. Kampaň „Karel na Hrad“ vytvořená před první českou přímou prezidentskou volbou byla vskutku masivní a v minulých dnech se jí dostalo i oficiálního uznání. Asociace Public Relations Agentur (APRA) právě ji totiž 6. června vyhlásila za absolutního vítěze 8. ročníku České ceny za public relations. „Dokud jsem neviděl přihlášku projektu, tak jsem se domníval, že ta kampaň byla jen souhrou náhod a využitím příležitostí. Ale přihláška projektu a následná diskuse mne přesvědčila, že to byl promyšlený a profesionálně vedený koncept,“ vyjádřil se pro web Strategie.cz předseda jedné z porot letošní soutěže Jan Kučmáš. Paradoxně se tak nejlepší domácí PR akcí stala ta, která svému zadavateli nepřinesla kýžený úspěch. Škoda, že lid nerozpoznal zjevnou kvalitu marketingového produktu.