Výzkum Oswalda Dennise, jihoafrického umělce původem ze Zambie, je zaměřen na sportovní bundu Dylanna Roofa. Tento dvaadvacetiletý bílý Američan vešel do kostela Africké metodistické biskupské církve v Charlestonu v Jižní Karolíně, čtyřicet minut tiše seděl v modlitbě a poté zastřelil devět Afroameričanů. Několik měsíců před touto událostí cestoval Roof po americkém Jihu, kde se fotografoval na historických místech spojených s afroamerickým otroctvím či občanskou válkou. Navštěvoval pohřebiště, plantáže či Sullivanův ostrov, místo, kde přistálo čtyřicet procent všech otroků směřujících z Afriky do Spojených států. Tyto fotky poté nahrál na své webové stránky s názvem Poslední Rhodésan.
Na většině fotografií má na sobě černou sportovní bundu se třemi nášivkami: značkou bundy, vlajkou jihoafrického apartheidu a vlajkou Rhodesie, krátce existující bělošské republiky v jižní Africe. Konfederativní státy americké, Jižní Afrika v době apartheidu i Rhodesie jsou součástí větší sítě neúspěšných rasistických utopií v čele s nacistickým Německem.
Dennis bundu chápe jako druhou kůži a skrumáž rozmanitých vlajek jako mozaiku jinakosti. Poukazuje na symbolický režim globální bílé síly a na to, jak se rasistické imaginace v reálném životě stávají devastujícími a tragickými.
Připravili Zbyněk Baladrán a Zuzana Jakalová (Display).