Koncentrace na formu a její proměny staví Čestmíra Přindiše (1981) mezi mladé české „cool“ autory, kteří se ve svém díle přiklánějí k pozitivním motivacím, životní aktivitě a vitalitě. Jako absolvent pražské AVU (prof. J. Lindovský) se věnuje především grafice a grafickému designu. Ve starším souboru nazvaném Relax (2002–2006) zpracovává tematiku odpočinku. Prostřednictvím grafik a maleb kolážuje běh opakovaných činností (autor u stolu se snídaní – Snídaně, 2005) nebo situací spojených s průběhem dne (Pohodička největší, 2005; Pohodář, 005). Krychle – dům/byt – příjemně strávený den, triáda vložená do jednoho místa připomínajícího panelákový byt, který je útočištěm vůči tomu, co se odehrává „venku“. Zde ubíhá čas v radovánkách a kratochvíli (jídlo, hry, opalování, četba, spánek). Podobně je tomu i v jiných „chrámech relaxace“ (cyklus Sauna, 2005–06). Montážní celek serigrafie a linorytu – skica prostoru, nahé lidské fotoakty, signální barevné plochy, sociální rozměr vložený do místa společensky i genderově rovnoprávného potkávání a sdílení – odkazuje na koláže programového avantgardního konstruktivismu. Barevný svět, vitální energie a šťastná budoucnost... i v zimě.